Lördagsmys.

Nu är vi hemma igen. Sköööönt, hittade ingen svamp, NOLL svampar. Jag tycker alla hittar svamp.. men inte vi =(
Min lilla svampentusiast vart himla besviken så vi köpte trattisar istället. Sen har vi vart ute i parken och lekt. Jag försökte kolla lite i EM´s ny möbelkatalog men det slutade med att vi låg på knä i lekparken oh letade.. håll i er nu.. MAGISKA STENAR!!!! Dem fanns överallt, på vilket sätt dom är magiska är lite oklart. Men jag håller med.. det är nåt visst med dom. Säkert 10 miljoner hittade vi. Och alla ska vi ha i en skål i fönstret tills E tröttnar eller tills magin har gått ur dom.

Så nu väntar mys i världsklass ikväll. Fibes oh Fibes spelar på sommarkrysset och är min dotters absoluta favoritband så vi ska se på det och hoppas på att dom spelar Love Child så hon och jag kan dansa hej vilt här.

Och så håller vi tummarna för oss ikväll, vi spelar nämligen på Lotto. Jag hoppas att jag vinner. Så jag och E kan leta magiska stenar varje dag, eller åtminstonde till hon MÅSTE börja skolan.

Over and Out
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0