Köpa hit och köpa dit..

Sitter mitt emellan två bostäder, eller egentligen sitter jag mest utanför en bara, för jag ska slänga ut min till försäljning och köpa en ny. Men är så jävla velig. Vet inte alls vad jag vill ha.. Jag vet bara att jag inte ska bo kvar här. Jag har en del pengar i lägenheten som det är nu som jag får tillbaka vid försäljning, men jag vet inte alls vad jag tycker att jag har råd med. Jag skulle vilja köpa ny soffa i dom pengarna, en solsemester för lilla familjen och sen ett körkort.. NEJ JAG VET, 26 ÅR UTAN KÖRKORT!!.

Men sen vill man ju köpa nåt som man riktigt vill ha, och då kanske det kostar. Jag blir alldeles nervös av att tänka på det.

Ibland är det värsta som finns att vara vuxen. Man måste tänka så himla långt... Jag vill leta magiska stenar, klä ut mig till prinsessa och bli sur när jag inte får som jag vill.

Over and Out
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0