Imponerad..

Lusläser allt jag kommer över om rånet i Västberga. Vilken jävla grej! Jag kan inte låta bli att känna mig sjukt imponerad av dessa killar. Undra hur många år dom planerat!? 
Dom har snott en helikopter, bombhotar polisens helikoptrar, hissar ner 3-4 pers, lite mer bomber, på 15 minuter hissar dom upp pengar till helikoptern, sen drar dom, dumpar helikoptern på ett svårlandat ställe men nära till motorväg och sen drar dom!! I repeat: Vilken jävla grej! Jag blir alldeles matt!

Senaste 2 veckorna har jobbet tagit över mitt liv. Vi har så himla mycket på gång att det upptar alla mina tanker. Känns ändå väldigt skönt att vi är uppgoing. Snart byter jag kontor också. Så jag letar febrilt efter ny lägenhet, varje dag när klockan slå tolv går jag in på Hemnet och letar efter vårt nya hem. Jag har inte hittat nåt än som känns oss. Jag känner spontant att jag måste vinna på lotto om jag ska ha en chans på lägenheterna jag verkligen vill ha.. eller råna en bank.. om dom får gömma sig här en stund så kanske jag kan få lite.. bara en påse pengar....

Over and Out
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0