IDOL!!!

Idol... jag älskar det!! Jag gillar inte helt konceptet men däremot försäsongen. Finns inget bättre än att titta på människor med lite mindre bra självinsikt. Som ensamstående mamma har man mycket prestationsångest. A och O för att kunna uppfostra ett barn till en bra människa är ju att kunna orientera sina egna brister och inte föra dem vidare till sina barn, och ibland känner man att man inte riktigt når ända fram. Man vet liksom inte helt hur man ska hantera saker. Och då kommer Idol och förgyller min vardag. Stackars människor. Varför?? Varför? Vem har intalat dessa stackars människor att de kan sjunga? Vem har misslett dem så mycket?

Shit, jag började skriva inlägget för 51 minuter sen.. jag är helt fast.. eller mest bedrövad.. Va f-n händer?
Sveriges Rihanna va en höjdare. Idol-Jon va grym. Och hon gråt-tjejen sjöng fint ju.. synd..

Nej nu ska jag in och kolla idolsajten, som en tvättäkta nörd. Det värsta är att mitt intresse sinar helt så fort dom duktiga är med...

Over and Out
// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0