God Morgon Världen!

Min nya loppislampa som jag har i mitt sovrum luktar lite konstigt när den är tänd, liksom jädrigt bränt, men det syns inget. Så nu ska jag nog inte tända den nåt mer. Men det får hänga kvar för den är så himla fin.

Och Fuglesang verkar inte komma hem. Han är fast i rymden. Lite komiskt, först dom kommer inte upp och sen dom kommer inte ner.. kanske vi vänta med att åka till rymden tills vi har lite bättre koll..

Blondinbella ska bli stjärnreporter på MTV, i New York.. jag vet inte alls ja om ja tycker det är en bra idé...

Nu ska jag till jobbet och dottra min ska få Chickenbits till lunch på dagis så hon har varit klar för avfärd sen 4 imorse. Hon älskar mat, förmodligen lite lite mer än vad hon älskar mig.. det har hon efter sin morfar.

Over and Out
//M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0