Discovery har äntligen landat!

Jag sitter med megafrulle, Jag har tittar på landningen av Fuglesang och hans kompisar. Och hela grejen känns jävligt skum.
Jag tittar på Svt 1, nere i högra hörnet är det en liten ruta med en panel från SVT som sitter i studion, sen helbild på själva landningen från i natt. Sen liksom inget mer. Panelen pratar lite om vad som händer nu och en kvinna berättar att det är mycket som skall göras och att dom förmodligen får sitta där i minst en timme till. Sen blir det tyst. På bild en landningsbana med en raket som står still... och allt är tyst, panelen som sitter nere i en liten ruta i hörnet och tittar på den stillastående raketen, helt tysta.. och inget händer. Allt är still. Det är tyst i flera minuter. Och hela situationen känns obekväm. Som om jag sitter där med dom i studion och ingen vet vad man ska prata om..och allt är bara pinsamt.


Over and Out
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0