Depp..

Igår satt jag och skulle blogga men det vart mest att jag tittade på skärmen utan att skriva ett endaste ord. Det kom liksom inget.. tomt.. Så jag gick och la mig. Tänkte lite på branden i Staffanstorp och funderar på hur man som anhörig reser sig från nåt sånt.. depp va?

Och sen vill jag ha en nytt jobb. Och en ny lägenhet, hur mycket jag än tittar på Hemnet så hittar jag inget som jag tycker tillräckligt mycket om.

Nu till nåt komiskt..Fan, jag som tycker det kan va slitigt med en unge.. kolla. 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5732897.ab

Det är Josh, 21, tvillingarna Jana och John-David, 19, Jill, 18, Jesse, 16, Jing, 15, Joseph, 14, Josiah, 13, Joy-Anna, 11, Jeremiah, 10, Jedidiah, 10, Jason, 9, James, 8, Justin, 6, Jackson, 5, Johannah, 3, Jennifer, 2 och senaste barnet Jordyn-Grace, 1.

Dom måste ju sluta ligga med varandra.. så här kan dom ju inte kolla på. Tänk när alla barnen börjar skaffa egna familjer, hur många kusiner det kommer bli. Nu har ju jag bara 5 kusiner och en himla lite släkt men man behöver ju inte överdriva. Familjen Dugger i USA.. dom planerar säkert på att ta över världen. Bli typ 50 % av USA´s befolkning. Och dom är ju inte helt långt i från målet.

Jag ska försöka skriva om något kuligare ikväll.. jag lovar..

Over and Out

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0