Jag saknar ord....

Okej, jag har kollat in lite andra bloggar, gick in på bloggportalen för att se vilka som var de mest lästa och blir fan bedrövad.
Hon som leder ligan är en en liten tjej som heter Kenza:
Hon skriver saker som "Good morgning bitches." Hon har ett klädmärke som heter Jofama by Kenza. Hon använder meningar som Eh ok typ iallafall...

Nr två i bloggportalens topplista är en tjej som heter Desiree Nilsson, har uppenbarlig brist vett och skriver sämre än min 4-åring. I headern ligger hon med sitt lite för blonda  hår och håller i en Louis Vuitton-väska. Och igår bad hon alla läsare att inte glömma:" Dricka mycket, för det ska hon". Hon är 15 år. Hon skriver också att hon är 1.70 cm lång, citat "jag är ganska lång dåra" och att hennes mål är att väga 42 kilo. Varför är det ingen som kontaktat socialen?  

Jag vill inte ens fortsätta ner i listan, jag blir rädd av tanken på vad dessa bloggar står för. Innehålllet, bilderna, moralen och bristen på ansvarfulla vuxna i deras liv. Va fan hände liksom? Hur kan dessa vara de mest intressanta för andra människor att läsa? Det finns ju knappt läsabara meningar....

Ha en bra dag.
häls. Millan

Kommentarer
Postat av: ME&MY

Och du hade kollat in min! Jag blev jätte glad för din fina kommentar ska du veta, JÄTTE GLAD!!



Tusen tack!!

2009-10-16 @ 12:12:12
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0