Åh käre värld!

Vi missade svininfluensa spruta... jag känner mig helt livrädd just nu. Känner mig som världens sämsta morsa men vi hann bara inte, inget klaffade eller vad i tid. Och vi sprang....och sprang... ändå kom vi 30 minuter försent, telefonnumret jag hade var upptaget konstant. Och när vi kom fram fick vi inte nån spruta=(

Och nu smittas vi av svinis och blir jättesjuka hej då världen, Mamma och Pappa, mina bröder och min syster, alla våra barn och alla andra. Farväl.

Asså va fan gör vi?? Måste jag vänta med hennes spruta nu tills när dom börjar vaccinera allmänheten. Då kommer hon vara den enda som inte har vaccinerat sig på dagis.... Jag känner mig liksom jävligt deppad över det här just nu...

Men sen vet man ju inte ens om man ska ta den, känns lite beigt att studierna inte är klara än... Jag låtsas tyst i mitt huvud att vaccinet inte är bra för människor men att ingen upptäckt det än. Och då blir alla andra sjuka utom vi. Men sen tar förnuftet överhand och får mig att inse att hon faktiskt kan bli smittad.. och det vill jag ju inte..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0