Nystart 8 Januari.

Herremingud. Igår köpte jag ett nytt hem till oss... en fin tre i Årsta. Ett område jag tror kommer passa mig och avkomman kanon. Har kolla åt dte hållet, midsommarkransen, aspudden, gröndal osv. Och årsta. Har vart med på kanske 20 budgivningar men inte velat gå upp så högt. Har liksom inte känts helt hundra. Och folk har ju budat som om dom är mångmiljonärer. En 2:a i aspudden för 1.8 miljoner. 44 kvm, orenoverad. WHAT!? Och i årsta har priserna legat lite under men inte mycket. Så skickade jag mina älskade föräldrar på visning i söndags. Och dom sa nja. Det hette "det är mycket att göra, orkar du det efter allt!?" Jag fick bilder på den via mail och planritning och allt. Och älskade den. Ser mig själv och min prinsessa skutta runt där, alldeles lyckliga och långt borta från skitår 2009. För vi får den 8 Januari. Och det känns så jävla bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0