Klister..

Ibland gör det nästan ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag älskar min dotter.

Igår står jag i godan ro och och lagar mat till oss när plötsligt min dotter kommer farandes in i köket och frågar mig om man verkligen kan heta klister.
-Njae, det finns säkert nån som heter det men det är inte så vanligt.
-Åkäj.

Sen tar det 5 minuter och hon kommer farandes på nytt.
-MAMMA, dom svärar på bolibompa.
-Nämen, gör dom det? Det får man ju inte.
-Nä jag vet, jag vet. Dom säger Fulefan.
-Nää, är du säker!?
-Ja dom säger det! Att Klister Fulefan har varit i rymden.



Over and Out


Kommentarer
Postat av: Johanna

skrattar högt



Lovley!!!

2009-11-25 @ 14:50:31
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0