God Morgon!!

Jag ångrar faktiskt inlägget nedan lite, blir inte fnissig längre, inte alls faktiskt. Tycker hela storyn är tröttsam. Jag tycker synd om dom oskyldigt inblandade, dvs, hans fru och familjen.

Jag kan tycka att människor som blivit kända genom film, musik, tv-serier m.m får räkna med att bli uthängda i pressen. De flesta av dom gillar det väl!?

Men sen tycker jag att människor som presterar och syns via idrottet inte valt rampljuset i just skvallerpress/kvällstidningspress på samma sätt som en big brother-deltagare men dom förföljs i samma utsträckning av pressen.

Men just nu vill jag inte läsa mer om det faktiskt. Jag har fått min dos av den härvan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0