Look I´m as high as the sun..

Äntligen fick Fuglesang åka rymdraket en gång till, och äntligen blev det av och äntligen kan mediakarusellen börja. För ju fortare det börjar desto fortare tar det slut.

Jag tycker rymden är fruktansvärt jobbbig att tänka på. Hur kan nåt aldrig ta slut? Evigheters evighet..
Nej, det går inte. Jag blir bara frustrerad när jag försöker tänka på det.

Rymden (eller ibland yttre rymden) är en benämning på de relativt tomma områdena i universum som finns utanför himlakropparnas atmosfärer.

Vadå relativt tomma områden? Vad menar dom? Är det ingenting? Ligger jorden i ett stort ingenting?

Jag vill så himla gärna tro på utomjordingar, så himla himla himla jättegärna. Jag vill tro på Area 51, på bortföranden osv. Men alla bevis fallerar så fort vittnet i fråga går ut i press och i samma stund visar sig vara alkis, narkoman, senil, under 6 år eller i stort behov av pengar.

Dessutom vill jag gärna tro att månlandningen var en bluff. Förstå vilken skandal! Vilken jävla grej det hade vart. Helt fantastiskt, jag hade slängt mig över varende liten notis om den Största bluffen genom tiderna!!

Men nu är det ju inte så, inte alls faktiskt. Enda bluffen jag hittade på nyhetssidorna är om Rektorn i Uppsala som hade "förskönat" sonens betyg lite. Visst är det illa och en skandal men inte alls i samma utsträckning.


Nu ska jag och mini Me ner på stan och inhandla stövlar. Sen ska vi plocka svamp.

Over and Out
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0