God Morgon Världen!

Jag läser nere på ikonen.. Spara och Publicera.. Va f-n... prestationsångest.

Vägen till medial framgång måste vara blogg. Vi har namn som Kissie, Blondinbella och Mogi, Färjan-Håkan, Linda Rosing.. Det är ju bara ett axplock av våra svenska stoltheter.

Mogi är min absoluta favorit. Fortfarande, efter 1000 tittar på Youtube, fnissar jag helt hysteriskt. Jag kan inte hjälpa det.

Jag försökte hitta roliga blogg namn genom google. Man hittar många bra grejer på Google.
Jag har sammanställt menlösa Sveriges 3 tydligen bästa tips på bra bloggnamn:

1. Ditt namn. Ahh smart tänkt.. för 20 år sen, när inte alla namn va upptagna, hade jag däremot hetat Mohamedmoheihosseini så hade det varit good to go.

2. Din kärste ägodel. Min loppis-köpta stringhylla... string.blogspot.se. Känns spontant som att det ger helt fel signaler.

3. Eller vad den ska handla om.. Åh va kul... Får man bara ha ett ämne i bloggen? Kul blogg...

Jaha nej men tack för tipsen.

Over and Out
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0